אני לא נותן בלעדיות!!!

כבר בטלפון הוא הודיע לי שהוא לא נותן בלעדיות,  אמרתי לו "אתה עושה בשכל"….

הוא לא הבין את המשפט הזה אבל הסכים שאבוא לפגישה. כשנפגשנו הם היו חשדנים ומרוחקים.

שאלתי אותם 'למה לא בלעדיות?' הם סיפרו שעכשיו סיימו שני סבבים של בלעדיות ברצף… הם הלכו על המסלול הארוך(!) כל סיבוב 6 חודשים….

'ומה לא היה טוב?' שאלתי, 'אחרי חצי שנה יכולתם להיפרד, מדוע המשכתם?'

הוא תיאר לי את הסיטואציה –

הבלעדיות הראשונה התחילה "בסוף העונה" לקראת החורף – אז אמרו לנו שזאת "לא העונה", והחלק השני התחיל ב"עונה" – אז אמרו לנו "עכשיו התחילה העונה"… אז המשכנו…

'ומה קרה?' שאלתי.

לא קרה כלום. פשוט כלום. הגיעו מעט קונים והיו שתי הצעות ממש נמוכות, ניסו לשכנע אותנו שנסגור אבל זה נראה לנו מחיר פשוט לא הוגן. הבנתי.

בלעדיות, זה לא האג'נדה שלי ומיד אסביר למה…

המשכנו לדבר עליהם ועל הבית.  רציתי לשמוע עוד, להבין, להרגיש אותם. הוא הנדימן חובב בעל ידי זהב, את כל השיפוץ בקומה למטה הוא עשה – החל מתאורה וכלה בעבודות גבס.  הרבה אור ואהבה היה בבית הזה. אהבה שלהם זה לזו.  היא אישה מלכותית וחכמה, הוא אנרג'ייזר, איש לבבי, מבריק וענייני.

אחרי השיחה, שהייתה מלב אל לב, הסתכלתי להם בעיניים ואמרתי בביטחון, 'אני לא שמאית ולא מתיימרת… אבל לאחר שהקשבתי לכם וממה שאני רואה בעיניים, אתם יכולים לקבל על הבית הרבה יותר ממה שאמרו לכם עד כה ויחד, נמכור את הבית בזמן קצר במחיר מעולה.'

ואכן,

הבית נמכר תוך ארבעה חודשים ועם 400 אלף שקל יותר ממה שאמרו להם שיש סיכוי שיקבלו.

הם היו מופתעים,

אני לא.

בסיום המכירה, אחרי החתימה אמרתי להם את המשפט הבא –

'בלעדיות יש בה אנרגיה כובלת ומה שכבול אין בו זרימה'…

לכל בית יש את הייחודיות שלו, יש את הערך המוסף הגבוה, בכל בית גרים אנשים אחרים עם איכויות אחרות, לכל בית יש אנרגיה משלו, לכל בית יש יתרונות גלויים ונסתרים, בכל מכירת בית יש מרכיבים מעכבים ומקדמים, זה מה שעליכם למצוא בבית שלכם ולגלות אצלכם.

אל תתפתו ללכת על מכירה בידיים קשורות.

תעדיפו זרימה ופתיחות – עם זה תקדמו את מכירת הבית וגם תקבלו עבורו את המחיר הטוב ביותר.

אוהבת אתכם.